Resultados 1 al 12 de 12

Tema: Me presento

Vista híbrida

Mensaje anterior Mensaje anterior   Próximo mensaje Próximo mensaje

Predeterminado Re: Me presento

Tot just acabo de reinstal.lar el sistema, i encara estic barajant me amb l'Apache 2.4, en què tot canvía respecte de la versió 2.2. Per això anireu trobant desconfiguracions, plugins que no funcionen, etc... Espero que me'ls doneu a conèixer per anar corregint-los, i prenc nota d'aquestes disfuncions que comenteu.

Quant a l'intent fallit de registre de Jeremiah, em temo que el seu nick o correu han d'estar anotats a la base de dades de spammers Akismet, que és la que empra el plugin Glowhost Spam-O-Matic, molt utilitzat en fòrums vBulletin, i que nosaltres mateixos també emprem. Si teniu contacte amb Jeremiah o coneixeu el seu correu, feu-li saber que pot contactar amb nosaltres mitjançant el correu culturaparatodos.eu/arroba/gmail.com , i podrem sol·lucionar ràpidament el problema. A més, pot intentar sol.lucionar-ho ell mateix, en part, fent una NETEJA D'HISTORIAL i COOKIES del navegador, si el problema es que havia visitat abans el fòrum (les rutes internes del nou soft provoquen aquest problema de funcionament del botó de "Contacte").

Pel que fa a l'ús del català, en principi aquest és un fòrum en llengua espanyola, però no veig cap problema per què l'ús d'altres llengues es vagi normalitzant, i fins i tot es podria crear una zona dedicada, si s'escau. Això enriquiria una visió del món més oberta i tolerant. És el que volem fer a Nueva Cultura para Todos.

Corro a revisar els problemes que comentàveu. Fins ara...

I, per cert, sí: jo també vaig estar a la Terra Fosca. De fet, vaig ingressar un mes després que obrís, i és només per aixó que no se m'ha reconegut como a membre fundador. Allà feia la feina que ara fa Grizly (a qui jo vaig introduïr com Ajuda ) com a Moderador de les zones d'Ajuda a l'usuari, Software i Telefonia.
    Última edición por Fahrenheit_451; 9 noviembre 2016 a las 17:07
    Ni UNIFORMS, ni TOGUES, ni CORONES.
    SÓM i SEREM.
    ||*||

2. Los siguientes 5 Usuarios agradecieron a Fahrenheit_451 este mensaje:

CENTURYON (15 noviembre 2016), jmm00044 ( 9 noviembre 2016), retro2 (10 noviembre 2016), sergijavier ( 9 noviembre 2016), thanoseid ( 9 noviembre 2016)