7ea230f8356aa3526dd715dca69e03fd - CX Operations: Developing a Customer-Centric Operating Model
CX Operations: Developing a Customer-Centric Operating Model
Released: 9/27/2024
Duration: 52m | .MP4 1280x720, 30 fps(r) | AAC, 48000 Hz, 2ch | 146 MB
Genre: eLearning | Language: English

Exceptional customer experiences are a key part of business success. In this course, Jeannie Walters, CCXP, helps leaders harness cross-departmental collaboration, advanced technology, and data-driven insights to create a cohesive, customer-centric approach that elevates the overall customer experience and drives business success. Jeannie shows how to leverage technologies like artificial intelligence, streamline processes, anticipate customer needs, and more ways to continuously improve your CX initiatives.

More Info

Contenido oculto. Ha de estar registrado, y pulsar el botón "Gracias" para visualizar sus enlaces de descarga.
Si trás registrarse todavía no visualiza el botón de "gracias", pulse la tecla F5, para refrescar la página.

Contenido oculto. Ha de estar registrado, y pulsar el botón "Gracias" para visualizar sus enlaces de descarga.
Si trás registrarse todavía no visualiza el botón de "gracias", pulse la tecla F5, para refrescar la página.

Contenido oculto. Ha de estar registrado, y pulsar el botón "Gracias" para visualizar sus enlaces de descarga.
Si trás registrarse todavía no visualiza el botón de "gracias", pulse la tecla F5, para refrescar la página.